home → Portfolio
a oddzwonimy do Ciebie tak szybko jak to możliwe
phone
Digital Solutions Studio
search
phone
desktop_windows
home

Bannery Flash

Kontakt: tel. 61 28-12-726, 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 18
Artykuł nawiązuje do tematyki reklamowego bannera flash. Znajdziesz tu wiele teoretycznych i praktycznych informacji na temat animowanych banerów flashowych, czym są, dlaczego warto wykorzystać animowane bannery flash on-line jako narzędzia marketingowe. Ponadto w teście znajdują się wiadomości na ten temat, jak tworzyć własne reklamowe bannery flashowe, jak powinny wyglądać animowany banery flash, oprócz tego znajdziecie w artykule rodzaje animowanych bannerów flashowych online, oraz sposoby umieszcza ich na stronie internetowej.

Promowanie firmy poprzez reklamowy bannery flash jest to bardzo dobry marketingowy sposób. W tym systemie, reklamy są wyświetlane w różnych miejscach na stronie internetowej tak, że ludzie po tym gdy na nie klikną, przenoszą się na promowaną stronę internetową danej firmy. Technologia reklamowa bennery flash pomaga w promocji online i pozwala uzyskać niesamowity wygląd reklam w Internecie. Zgodnie z tą techniką, animowany banner flash zawierają video, animacje, dźwięki i wiele innych opcji, a poza tym co najważniejsze flash pozwala na dużą interaktywność. Internauci są na ogół wrażliwi na zwracanie uwagi na wszystko, co rzuca się w oczy czy się rusza, więc technologia Flash, a co za tym idzie reklamowy animowany baner flash online jest warta wykorzystania. Bardzo ciekawą informacją na temat tego narzędzia jest wykorzystanie interaktywnych funkcji, które kuszą użytkowników, aby je wypróbowali, które w związku z tym ostatecznie przekierowywują ich do witryny reklamodawcy.;

Ponieważ wykorzystanie animowanych banerów flash on-line stało się teraz bardziej modne, coraz więcej osób korzysta z tej techniki, ponieważ można przez to również zwiększyć zyski firmy. Im lepszą oglądalność ma witryna, tym łatwiej jest pozyskać potencjalnych odbiorców oferowanych w sieci usług i produktów. Jeśli to jest dodatkowo połączone z animacją, to wtedy wystarczy mniej miejsca na reklamowe animowane banery flash i można dodać więcej informacji na temat firmy lub produktu. Kolejną zaletą jest to, że ze względu na małą przestrzeń, czas ładowania, to reklama staje się atrakcyjniejsza. Jeśli strony potrzebuje dużo czasu, aby się załadować, to możliwe, że użytkownik opuści stronę ze względu na jej długi czas wczytywania się.

Na przykład, jeśli Twoim standarem w reklamach typu animowany banery flash jest gra flashowa, to ludzie mogą ją wypróbować jeszcze raz i jeszcze raz i uzyskujesz więcej kliknięć. Można także dodać wideo lub muzykę do animowanych banerów flash, które z pewnością zachęcą gości do kliknięcia w reklamy. Wielkość sprzedaży może zostać zwiększona o prawie 64%, z udziałem animowanych bannerów reklamowych flash w technice animcji 2D i animacji 3D. W tym celu można zdecydować się na uzyskanie profesjonalnej pomocy od firm zajmujących się projektowaniem stron www oraz projektujących banery reklamowe typu flash lub zająć się tworzeniem animowanych bannerów www flash na własną rękę. Pamiętaj, że celem jest tworzenie atrakcyjnego symbolu, wyglądającego tak, aby dawał niezwykłe wzrosty dla twojej sprzedaży. Personalizacja na Twoje potrzeby jest możliwa wraz z wykorzystaniem wielu funkcji zawartych w oprogramowaniu do tworzenia reklam.

Bannery flash - poradnik

Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, dlaczego reklamowe banery flashowe dominują w Internecie? Adobe twierdzi, że 98-99 % komputerów wykorzystuje program Adobe Flash Player, dzięki czemu duża liczba stron internetowych tworzy reklamy typu flash z wykorzystaniem technologii flash czy silverlight. Samouczek w technologii animacji poprowadzi Cię przez umiejętności do rozwoju i wykorzystania tego cennego zasobu. Ten poradnik skupia się na przekazywaniu wiedzy, w jaki sposób powinien być tworzony udany animowany reklamowy baner flash w trybie online, a nie omawia zagadnień technicznych związanych z jego tworzeniem.
Animowane Bannery flash można znaleźć w rozszerzonych odmianach. Można je podzielić na dwie grupy: animowane banery na responsywne strony internetowe www i banery statyczne. Animowane banery reklamowe można znaleźć na stronach wydawniczych w dużych ilościach. Ponadto można je wykonać w wielu rozmiarach, jakich chcesz. Wspólne dla wszystkich banerów są nagłówki, obracające się banery flash i obrazy. Choć trzeba przyznać, że są różne standardy rozdzielczości wykonania reklamowego banera.

Najpopularniejsze rozmiary banerów reklamowych zalecane przez organizację IAB.

Full Banner (468x60)
Flash Banner (750x100)
Half Banner (234x60)
Vertical Banner (120x240)
Skyscraper (120x600)
Wide Skyscraper (160x600)
Button 1 (120x90)
Button 2 (120x60)
Square Button (125x125)
Micro Button (88x13)
Leaderboard (728x90)
Medium Rectangle (300x250)
Large Rectangle (336x280)
Square (250x250)

W celu zaplanowania udanego reklamowego banera, trzeba najpierw zwrócić swoją uwagę w stronę grupy docelowej. Jaka jest wiadomość, którą chcesz przekazać? Jakich obrazów powinno się użyć, które chcesz przekazać innym? Następnie należy dowiedzieć się, jaka jest odwiedzalność w miejscu, gdzie chcesz umieścić swój animowany banery. Strony internetowe oferujące umieszczanie reklam oferują tego rodzaju informacje.

Czy wiadomości jakie zawierają Twoje animowane banery są jasne? Najgorsze, co można zrobić, to przesłać odbiorcom niejasne wiadomości. Za pomocą wiadomości, która jest łatwa do zrozumienia i wzywa do działania, możesz wpłynąć na jej odbiorców. Upewnij się, że wiesz, czy produkty lub strony internetowe, które promują Twój interes w sieci poprzez animowany reklamowy banner flash skupiają się całkowicie na nim podczas jego tworzenia. Masz 5 sekund, aby zaimponować swoim reklamowych banerem w umyśle odbiorców. Użytkownicy Internetu przechodzą szybko na inne witryny www, jeśli ich uwaga nie jest niczym przyciągana. Jasne, krótkie, chwytliwe wiadomości są najlepszym sposobem, aby odbiorcy pozostali na stronie internetowej i kliknęli w animowany reklamowy baner flash. Użyj odważnych obrazów lub tekstów, który łatwo można odczytać - nie zaśmiecaj miejsca, który jest niechlujny lub wadliwie skonstruowany pod względem programistycznym np nie można go zamknąć. Unikaj trudno widocznych kolorów, takich jak jasny żółty i zachowaj kolory i styl czcionki w jednej linii z brandingiem.

Mylące wiadomości i obrazy, które brzmią zbyt mądrze, mogą powodować straty potencjalnych klientów. Pamiętaj, że setki reklam telewizyjnych, które widziałeś, były niezrozumiałe - co sądzisz o produktach, które były w ten sposób reklamowane? Znaczenie promocyjne wiadomości zostanie w ten sposób utracone. Wiadomość powinna być zrozumiała i oczywista.

Upewnij się, że obraz jest wystarczająco mały, aby mógł być szybko załadowany - najlepiej jest użyć plików JPEG, GIF i PNG.